HET IS WEER 1933

 



Als ik weer eens een emmer stront over me heen krijg omdat ik kritiek heb op de islam en hoe Nederlandse moslims met fluwelen handschoenen worden behandeld, vooral door politiek Links, vertrouwen mensen me vaak toe dat ze het helemaal met me eens zijn maar liever hun mond houden. Die emmers stront komen van ongelovige, linkse Nederlanders die niet beseffen dat nota bene Khomeini het woord 'racist' heeft geïntroduceerd als men iets negatiefs zegt over deze prachtige ideologie. De doodstraf staat er op. Zie Salman Rushie. Ik heb me er altijd over verbaasd hoe weinig solidariteit de schrijver destijds kreeg van Groot-Brittannië en de rest van de beschaafde wereld.

Vreemd hoe ik mij altijd uitspraken van mijn vader kan herinneren. In 1978 was de Sjah van Perzië verjaagd en kwam de ayatollah Khomeini uit zijn Parijse ballingschap. Hij werd door het juichende Iraanse volk binnen gehaald als de grote verlosser. En mijn vader zei: 'Dat wordt weer handjes afhakken.' Hij had in 1933 de bui al zien hangen met de opkomst van Hitler. En bij Khomeini voelde hij ook haarscherp aan dat die man de Iraanse maatschappij terug zou draaien naar een islamitische, totalitaire staat. Waarin vrouwen geen rechten hebben en de sharia geldt. Ook zo typerend dat die extremist gastvrij werd ontvangen in Parijs maar zodra hij de macht had in Iran mocht, wat hem betrof, de hele westerse beschaving vernietigd worden. Zo werken die lui. Je nestelen in Europa en vandaar uit dood en verderf zaaien aan de mensen die je onderdak hebben verleend.

Mijn vader heeft de islamisering van West-Europa niet mee gemaakt. Wat zou hij gedacht hebben van 9/11? De import van de islamitische ideologie in Nederland had hij ook niet kunnen voorspellen. Evenmin als het feit dat de EU Europa in de uitverkoop heeft gezet. En Links Nederland onze seculiere maatschappij verkwanselt. De druppel die de emmer de afgelopen maand deed overlopen, wat mij betreft, was het besluit van burgemeester Halsema van Amsterdam! toegaf aan de eis dat BOA's, een soort hulpagenten met hun eigen uniform, een hoofddoek mogen dragen tijdens hun werk.

                                             Mag ik dan weer mijn nazi uniform aantrekken?

Nee, dat kan niet. Op zo'n laffe manier toegeven aan de zoveelste islamitische eis, het is genoeg geweest. Ik erken die mensen niet en als ik daardoor in de gevangenis kom, het zij zo. Ik zwicht niet voor tirannen. Ik had mijn scheur in 1933 open getrokken. En ik trek nu al twintig jaar mijn scheur open. En ben inderdaad met de dood bedreigd. Ik verwerp de islamitische ideologie in Nederland hardop en dan ben je vogelvrij. Het is dat niemand mijn blog leest, of mijn stukjes op Facebook. Zou ik een bekende cabaretier zijn, journalist of politicus, dan zou ik bewaking nodig hebben. 24 uur lijfwachten om me heen.

Ik keek naar de postcast van de Britse journalist Andrew Gold die een afvallige moslima sprak. Zij bevestigde alles wat ik zeg. Zij is elke dag in levensgevaar, er staat een prijs op haar hoofd maar ze verdomt het zich er iets van aan te trekken. Ze vertelde: 'Het vreemde is dat Woke-aanhangers en islamitische extremisten elkaar gevonden hebben. In hun jodenhaat.' Gold vroeg: 'Hoe denkt de gemiddelde Europese moslim.' Ze ging het rijtje af: homofoob, homosexualiteit is een ziekte, anti-semiet, vrouwonvriendelijk, ongelovigen zijn varkens en honden en op kritiek op de islam staat de doodstraf. Niet de wetten van het land waarin moslims wonen staan bovenaan. De islam is de wet.

Je zou toch maar moslima zijn en lesbisch. En dan thuis komen met een zwarte vriendin. De Jehova's Getuigen en de Scientology Church verstoten je. De Scientology Church maakt het liefst je hele carrière kapot. Maar als moslim van je geloof afvallen of homosexuele gevoelens hebben of zwarte vrienden. Dan is geweld geoorloofd. 

Dus als Halsema de zoveelste vinger geeft aan de islamitische gelovigen, dan nemen ze natuurlijk de hele hand. Het is 1933 in Europa en de EU zegt: 'Gaat u maar rustig slapen.'

Reacties